06-30-946-9149   06-30-337-9391   06-94-371-204
  info@volvoalkatreszek.hu

Alkatrészek

Volvo 740 1984-1992

Volvo 740 1984-1992

A 740-es sorozatból a Volvo 1009395 darabot gyártott.

A Volvo egykori 80-as,90-es években gyártott húzó modellje népszerű volt, Magyarországon is adtak el belőle a 90-es évek elején.Importból rengeteg ömlött az országba,a legkeresettebb a VW konszern dízel motorral szerelt változata volt. A benzines motorok szívó- és turbófeltöltős változatban voltak a piacon.A piros blokkos még most is közkedvelt tuning alap.A hazai használt alkatrész piacon is fontos szerepet foglalt el a modell,1994 és 2008 között keresettek voltak az alkatrészei.Azóta gyakorlatilag eltüntek.Szétszerelés szempontjából itt is az az elv érvényesült hogy,előszőr a dízelek utána a turbóbenzinesek és legvégén a szívóbenzinesekre került sor.Az egykori alkatrész igény a következő volt: a legfontosabb a motor és a motor...D24,D24T és a D24TIC.Ezek az erőforrások teherautó motorok, 400 ezer km futásra tervezve. Az import autókban, melyek nagy részben Olaszországból érkeztek, már akkor 300-350 ezer km volt, később 500-600 ezer km-es példányokkal is találkoztunk. A benzines motorok a következők voltak:B200F,B230F,B230FT/ET,B200FT/ET,B204FT.Itt csak azokkal foglalkozunk amelyekkel mi találkoztunk.A meghibásodások előfordulása a következő alkatrészek esetén gyakori volt. (Mivel a 760-as testvér modell volt ezért együtt ismertetjük ezeket.) A motorok kompresszió vesztése, a dízeleknél összerepedő hengerfejek.Motortartóbakok leszakadása és a motortartó bölcső repedése.Kormányszervómotor tartó törése a dízeleknél.Olajpumpa kopás és olajhűtő szivárgás a dízeleknél. Adagoló hiba.Turbó feltöltők házának repedése és a sűrítő rész kopása.Légtömegmérő szakadás vagy zárlat Bosch 016 B200F és B230F motoroknál. Vízhűtő szivárgás,viszkókuplung hiba.Gázbowden szakadás.Gyújtáselosztó és gyújtásmodul hiba.A motorvezérlők B200F és B230F motoroknál belső hibát produkáltak.M46-os váltó overdrive reléjének beégése.Hitachi tipusú önindítók elhasználódása a dízeleknél.Hátsó lámpák a 4 és 5 ajtósoknál a tolatólámpa prizmája kiesik a helyéről.Korrodált kürtök.Első és hátsó ablaktörlőmotorok-és szerkezetek meghibásodása.Ablakemelőkapcsolók kontakt hibája.Az óracsoport számlálójának fogaskerék törése.Üzemanyagszintjelző hiba.Egy Volvo 740-es 1991-ból D24TIC motorral és M46-os váltóval szerelve 6827 db alkatrészból állt össze!